Prospan® – a borostyánlevél erejével

Örökzöld megoldás hurutos köhögés ellen

Mindannyian megtapasztalhattuk már, hogy a köhögés nem válogat – bárkit utolérhet a legkisebbektől a legnagyobbakig, gyerekektől a nagyszülőkig. Ez nemcsak kellemetlen , de káros is, és kezelés nélkül komoly szövődményeket okozhat.

A köhögést senki nem szereti, már csak azért sem, mert a hátterében nemegyszer betegség vagy irritáló környezeti hatás áll.

A légúti gyulladással járó folyamatokat többnyire cseppfertőzéssel terjedő vírusok és baktériumok váltják ki. Ősszel és télen, amikor sok időt töltünk zárt térben másokkal együtt, az ilyen fertőzések veszélye jelentősen nő.

A légutakat irritáló környezeti tényezők sokféleségük folytán az év folyamán gyakorlatilag bármikor kiválthatnak köhögéses tünettel járó problémákat.

11-féle ok a köhögésre

1. A bronchitis vagy hörghurut a köhögéssel járó leggyakoribb légúti betegségek egyike, amely szinte minden családban előfordult már. A tüdő hörgőinek belső felszínét bélelő nyálkahártya gyulladásáról van szó, melyből a beteg az esetek többségében néhány nap alatt kigyógyul. Máskor azonban krónikus bronchitis alakul ki – a hörgőnyálkahártya megvastagodik, a hörgők eltömődnek nyákkal, a légzés akadályozottá válik.
  2. Az asztma ugyancsak krónikus jellegű gyulladással járó betegség. A gyulladt nyálkahártya megduzzad és nyákot választ ki, beszűkítve a légutakat, a gyulladt légutakban jelenlévő fehérvérsejtek aktiválódása görcsös összehúzódásra készteti a hörgők simaizomzatát, mindez pedig ismét csak légzési nehézségekhez és köhögéshez vezet.
  3. Ha tüdőgyulladás alakult ki, akkor már a tüdőszövetet is elérte a gyulladás – a köhögés természetesen itt sem maradhat el.
  4. A szamárköhögés súlyosan fertőző, hosszú heteken át tartó bakteriális kór, náthaszerű tünetekkel, majd rohamokban jelentkező köhögéssel.
  5. A gégegyulladás legjellemzőbb oka vírusfertőzés, például nátha, influenza. Ennek is létezik krónikus, vagyis hosszan elhúzódó változata.

Ugyancsak köhögést idézhet elő például:

6. az allergia; 7. a COPD (krónikus obstruktív tüdőbetegség); 8. a reflux; 9. a szennyezett levegő; 10. a penész; 11. festékanyag.

Mi segíthet a köhögés ellen?

A köhögést kiváltó betegségek megállapítása és azok kezelése mellett hasznos lehet a levegő páratartalmának növelése; a köhögéscsillapító tea, cukorka fogyasztása; a bő folyadékbevitel; az irritánsok, például a dohányfüst kerülése.

A tünetek kezeléséhez egyre többen választanak természetes eredetű készítményeket. Míg a 70-es években a lakosság 50%-a használt gyógynövényeket, mára már a betegek közel 75%-a vásárol gyógynövény alapanyagú gyógyszereket.

A világszerte az 1. helyen álló köhögés elleni gyógyszer1, a Prospan®

természetes alapanyagú szirup és csepp egyidejűleg 4 hatással lép fel a légúti megbetegedésekkel szemben:

- görcsoldó,

- nyákoldó,

- gyulladáscsökkentő,

- köhögéscsillapító.

Régóta ismert, „örökzöld” megoldást jelent, hiszen borostyánlevél száraz kivonatát tartalmazza, és a borostyánlevél kedvező hatásait már az ókorban is számon tartották.

Hatóanyagát  magas szintű technológiával, megbízható és biztonságos eljárással nyerik ki, így a Prospan® termékek EA575® borostyánkivontatot tartalmaznak, amely Németországban készül és onnan kerül világszerte a patikák polcaira. Az elmúlt 28 évben már több mint 65.000 betegen tesztelték sikeresen a Prospan® készítményeket, így egy igen megbízható OTC-gyógyszerről beszélhetünk, amely természetes növényi készítmény.

A Prospan® vény nélkül kapható,

világszerte évi 40 millió kezelés során használják fel.2

Szirupként már 2 éves kortól*, cseppváltozatban 12 éves kortól alkalmazható; cukorbetegek is fogyaszthatják.

A Prospan® borostyánlevél száraz kivonatát tartalmazó, vény nélkül kapható gyógyszer

A KOCKÁZATOKRÓL ÉS MELLÉKHATÁSOKRÓL
OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG
KEZELŐORVOSÁT, GYÓGYSZERÉSZÉT!

Referenciák

1. IMS MIDAS data, Absatz MAT 12/2012

2. Engelhard Arzneimittel, interne Zahlen 2012

*4 évesnél fiatalabb gyermekeknek orvosi felügyelet mellett adható.