Az asztma kezelhető, és fontos is kezelni!

Prospan® – a borostyánlevél erejével

Gyulladással járó, gyakori krónikus légúti gyulladásos betegség, mely nem gyógyítható, de jól kezelhető – súlyosabb következményeinek megelőzéséhez pedig nélkülözhetetlen is a kezelés. Hasznos tudnivalók az asztmáról, tüneteinek hatékony enyhítéséről.

Kialakulását örökletes tényezők és környezeti hatások is befolyásolják. Előidézhetik például vírusos felsőlégúti fertőzések (jellemzően a nátha és az influenza), elősegítheti a szennyezett levegő, az aktív vagy a passzív dohányzás, a fizikai aktivitás, a stressz, kiválthatják időjárás-változások, levegőben is terjedő allergének (pollenek, házipor, penészgomba, állati szőrzet stb.), bizonyos ételek, kemikáliák, de hozzájárulhat akár az elhízás is.

Betegség, amitől elakad a lélegzetünk

A légzés során szervezetünk felveszi az energiatermeléshez szükséges oxigént, azt a sejtek anyagcseréjében felhasználja és az eközben termelődött szén-dioxidot leadja. Mindez a légzés szervrendszerének közreműködésével zajlik.

A beszívott levegő az orrból a garatba, majd a légcsőbe jut, amely két főhörgőben folytatódik. A főhörgőket hörgők alkotják, a hörgőket hörgőcskék, azokat pedig úgynevezett léghólyagok – ezekben megy végbe a gázcsere.

Ha azonban a nyálkahártya a légutakban valamiféle hatásra begyullad, megduzzad és nyákot választ ki, az a légutak szűkületét okozza. A gyulladt légutakban jelenlévő fehérvérsejtek aktiválódása ráadásul görcsös összehúzódásra készteti a hörgők simaizomzatát. A hörgőszűkületet a kilégzéshez szükséges légköri nyomásnál nagyobb mellkasi nyomás tovább fokozza, ezért lehet megfelelően kilélegezni az elhasznált levegőt.

Ilyenkor beszélhetünk asztmáról.

Ne várjunk kifulladásig!

Az asztma tünetei az enyhébb nehézlégzéstől kezdve a súlyos légzési elégtelenségig terjedhetnek; az asztmás roham egyes esetekben az életet is veszélyezteti.

Ezt persze semmiképp sem szabad tétlenül megvárni – mindenképp orvoshoz kell fordulni, aki az okok kivizsgálását követően előírja a megfelelő gyógyszeres és kiegészítő terápiát.

A tünetek enyhítéséhez, a légzési nehézségek csökkentéséhez, a súlyosabb következmények megelőzéséhez nagyban hozzájárulhat egy természetes alapanyagú, jól bevált készítmény is. Ilyen

a borostyánkivonatot tartalmazó Prospan® szirup és csepp.

Ez a magas szintű technológia alkalmazásával előállított, megbízható és biztonságos növényi eredetű gyógyszer

• csökkenti a gyulladást,
  • köptető hatású,
  • elősegíti a letapadt nyák felszakadását és kiürülését,

sikerrel alkalmazható az asztmára jellemző váladékos köhögés ellen.

További előnye, hogy akár már 2 éves kortól adható,* és mivel cukrot nem tartalmaz, cukorbetegek is bátran használhatják. A Prospan® borostyánlevél száraz kivonatát tartalmazó, vény nélkül kapható gyógyszer –

A KOCKÁZATOKRÓL ÉS MELLÉKHATÁSOKRÓL

OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG