Influenza: előzd meg hatékonyan!

Itt a járvány. Mit tehetünk, hogy ne kapjuk el a betegséget, és mit szedjünk, ha gyorsan szeretnénk gyógyulni?

Homeopátia:
Influenzás időszakban szedjünk heti 1 tubus oscillococcinum-ot. Ezt kiegészíthetjük az immunerősítő hatású Echinacea 5 CH-val, napi 2x.

D vitamin:

Egy kutatás szerint az influenzajárványok szezonalitása azzal függ össze, hogy télen a szervezet D vitamin készlete kiürül. Pótoljuk a D vitamint! A D vitamin megnöveli a szervezetben a saját antibiotikumnak nevezett AMP szintjét, ami elpusztítja a kórokozókat.  Szedés: 1 mikrogramm=40 NE (nemzetközi egység) Járványos időben napi 1-2x 20 mikrogramm ajánlott.

Legyen mindig kéznél az oscillococcinum! Ha bújkál bennünk a betegség a kulcsszó: oscillococcinum az első tünetektől kezdve! Amikor érezzük a bágyadtságot, izomfájdalmat, torokkaparást, náthát, fejfájást, vagy az influenza bármelyik tünetét, amilyen gyorsan csak lehet, kezdjünk el szedni oscillococcinumot. (első napon 6 óránként, második nap 2 tubus, harmadik nap 1 tubus)

Ha már kialakultak az egyéni tünetek, akkor az oscillococcinumot egészítsük ki a legjellemzőbb tünetre rendelt szerrel (az ajánlott potencia a 9 CH vagy a 15 CH, szedjünk óránként 5 golyócskát az oscillococcinum mellett, ha javul a tünet, napi 3x 5 golyócskát gyógyulásig):

Ha ez a jellemző tünet:

Gyomorpanasz (most gyakori a hányós-hasmenéses influenza), magas láz akkor a szer az Arsenicum album

Fejfájás, gyengeség, láz és izomfájdalom, akkor a szer a Gelsemium.

Ha herpesz, mozgáskényszer, akkor a szer a Rhus toxicodendron.

Elesettség, fájdalmas köhögés, akkor a szer a Bryonia.

Ne feledkezzünk el a pihenésről, mert a homeopátia sem tud csodát tenni, ha lázasan megyünk dolgozni!