Indiso Speleo terápia: Újra fellélegezhet!

Évszázadok óta gyógyítanak Speleo-terápiás eljárással, de mindezidáig a módszer csak speciális helyszíneken volt elérhető. A légúti betegségek egyik leghatékonyabb és évszázadok óta ismert kezelési módszere a természetes speleo - terápia, amelynek alapján elindult egy új fizioterápiás irányvonal, hiszen a természetes közeg gyógyító hatásának alkalmazása sajnos korlátozott és helyhez kötött. Így került sor a mesterséges SPELEO terápia kifejlesztésére. Az egészségügyi kúra során az INDISO SPELEO ISAG BERENDEZÉS segítségével előállítható az aknaszlatinai természetes sóbánya mikroklímája minden pozitív élettani és gyógyhatásával. Az INDISO SPELEO TERÁPIA fizioterápiás eljárás, szakorvosi javallat és szűrővizsgálat előzi meg, folyamatos egészségügyi kontroll mellett rehabilitálunk. Egy teljes kúra 10 vagy 20 kezelési alkalomból áll, függően a betegség jellemzőitől, illetve a kezelés céljától. Abszolút ellenjavallatot csak az akut fertőzések és a dekompenzált betegségek jelentenek. A hatékonyság a terápia alkalmazása során kimagasló, kutatások tapasztalatai szerint felnőttek körében mintegy 88-90% ért el jelentős javulást, a gyermekek esetében ez a szám 90-92%-ra tehető. Miben segíthet az INDISO SPELEO TERÁPIA: Mind a dohányzásról való leszokásban, leszoktatásban segít a terápia, illetve ha már dohányzik is, de legalább tesz a tüdeje és saját maga egészségért azáltal, hogy megszabadítja a káros lerakódásktól! Az INDISO SPELEO hatóanyag - száraz, könnyen belélegezhető - a részecskék rendkívül finomak (0,2-0,7 mikron) a megfelelő terápiás gyógyhatás és a várt eredmények elérésének érdekében - egyedi, különlegesen tiszta, 99,99%-ban tartalmaz NaCl-ot, aminek köszönhetően rendkívül hatásosan működik: a) a gyulladáscsökkentés b) a túlérzékenység csökkentése c) a köpetoldó hatás d) a dezinfektáló, antibakteriális hatás e) az immunrendszerre való jó hatás INDISO-SPELEO KÖZPONT: Országos Sportegészségügyi Intézet (Sportkórház) 1123. Budapest, Alkotás u. 48. Tel/ Fax: +36/1/789-8270 Mobil: 06 70 317 6959 www.indiso.eu, info@indiso.eu További INDISO SPELEO KLINIKÁK budapesti, illetve vidéki megyei kórházakban és egészségügyi intézetekben: www.indiso.eu