Fiatalodás fájdalom nélkül - tű nélküli mezoterápia (x)

A hatóanyagok bőr alá juttatása a hatékony kezelés elengedhetetlen része, és a modern orvos-kozmetikai eljárásoknak hála, ma már injekciók nélkül, rádióhullámok segítségével is a bőr alá juttathatók a létfontosságú bőrfiatalító hatóanyagok tű nélküli mezoterápiával. A kozmetika készítmények alapvető problémája, hogy hogyan győzzük le a bőr természetes védekező funkcióját, amely megakadályozza a hatóanyagok bejuttatását. Ezért például ha bekrémezzük a bőrünket, csak a legfelső elhalt réteget kezeljük, amely már nem képes megújulásra. Ilyenkor csak a bőr tüneti állapotán, szárazságérzeten, zsírosodáson javítunk, de igazi bőrmegújító hatást nem tudunk elérni, mivel a hatóanyagokat nem tudjuk bejuttatni kellő mélységbe, a probléma igazi forrásához. Orvosi szinten közvetlen injekciózással természetesen bejuttathatók a szükséges hatóanyagok, viszont a kozmetikai ipar régóta küzd ennek a fájdalommentes kozmetikai alternatívájával. Tűszúrások nélkül Ezen a területen jelent a tű nélküli mezoterápia igazi nagy áttörést, mely igazából egy orvos-kozmetikai eljárás. Napjainkban a steril és tömény hatóanyagokat, a bőr mélyebb rétegeibe, közvetlenül a problémáért felelős sejtekhez kizárólag tű nélküli mezoterápiával juttathatjuk be. Így jóval eredményesebb hatást lehet elérni, mint bármely más módszerrel (gyógyszerek szedése, krémezés, ultrahang, stb.). Már az első kezelés során látványos és tartós eredményeket érhető el az arcfiatalítás területén. A hagyományos "tűs" mezoterápia során egy automata pisztollyal nagyon vékony injekciós tűn keresztül jut a hatóanyag a bőrbe. A "tű nélküli" mezoterápiánál egy készülékkel, ún. elektroporátorral juttatják a hatóanyagot a bőrbe. Az eljárás lényege, hogy a készülék speciális rádiófrekvenciás hullámok segítségével képes megnyitni a bőrsejtek falát, kis csatornákat nyitva, ezeken keresztül juttatva be a szükséges hatóanyagokat. Az eljárás során a kezelőfej a bőrön mozog. Az eljárás teljesen fájdalommentes, sőt még kellemes "mikromasszázs" érzet is tapasztalható közben. Hotel Európa fit****superior - Nobel-díjas eljárások A kezelés remek alternatívát jelent azok számára, akik tartanak a tűs eljárás vélhető kellemetlenségeitől, hiszen a bőr nem sérül, nem vérzik be, nincs fájdalom, gyógyulási idő és csökken a gyulladások veszélye is. A Hotel Európa fitben a kezelést az ún. Mezo Max Gold készülékkel végezzük, mely 2 Nobel-díjas eljárást - a mezoterápiát és a fényterápiát – ötvöz egy gépben. A fényterápia természetes és egyedülálló módon aktiválja a szervezet öngyógyító potenciálját. A fényterápia rendkívüli lehetőségeinek köszönhetően csökkenhet a szervezet külső megterhelése, és fokozatosan erősödik az egész immunrendszer. A több mint negyven éve folyó kutatások bebizonyították az intenzív fényterápia jótékony hatását az élő szövetekre és szervezetekre. A felhasznált hatóanyagok összetétele megegyezik a sejteket felépítő természetes alkotóelemekkel, tartósító-, illat-, és festékanyag mentesek. A bőrfiatalítás során főként hyaluronsavat és más ránctalanító komplexeket juttatunk hatóanyag koktél formájában a sejtekbe. Egy konzultációt követően minden vendégünk személyre szabott kezelést és árkalkulációt kap. Bővebb információ: www.europafit.hu, sales@europafit.hu 83/501-129/179/189