Tegye tökéletessé a nyarat! Lézeres látásjavítás akció*

Nyári látásjavítás akció az Optimumnál: ha 2013. június 3. és 2013. július 14. között jelentkezik a lézeres kezeléshez szükséges alkalmassági vizsgálatra, az eljárás típusától függően 70-120 000 forintos kedvezményt kap a legnépszerűbb kezelések árából. Ráadásul a beavatkozás után egy márkás napszemüveget kap ajándékba, valamint a vizsgálat díját is visszatérítik! Szeretné korlátok nélkül élvezni az idei nyarat? Most megszabadulhat a kontaktlencse és a szemüveg viselésével járó kötöttségektől és kényelmetlenségektől! Az Optimum lézeres látásjavító kezelései néhány perc alatt, fájdalommentesen szüntetik meg a fénytörési hibákat, ráadásul most az eljárás típusától függően 70-120 000 forinttal kedvezőbb áron vehetők igénybe. A kezelés után most még egy márkás napszemüveget is kap ajándékba, hogy stílusosan induljon a nyár!
A kedvezményért és az ajándék napszemüvegért nem kell mást tennie, csak 2013. június 3. és 2013. július 14. között jelentkezni a lézeres kezelést megelőző, teljes körű alkalmassági vizsgálatra. A vizsgálat díja 10 000 forint, amelyet a kezelés – kedvezménnyel csökkentett – árából visszakap. A vizsgálatot a jelentkezéstől számított három hónapon belül végeztetheti el, az eredmény pedig további három hónapig érvényes a kedvezményes árú lézeres kezeléshez. Az akció az Optimumnál kínált legnépszerűbb refraktív beavatkozásokra vonatkozik (felszíni és lebenyképzéses eljárások, Plus vagy Elite kezelési programmal). További információ a kezelésekről Akciós árak
*hirdetés!