Oltás után - Thymuline! *

Az oltásokról egész irodalmat lehet találni az interneten. Egyetlen dolgot szeretnénk kiemelni: az oltást azért kapja a gyerek, hogy immunitás alakuljon ki a szervezetében egy betegség ellen. Ez csak jól működő immunrendszerrel lehetséges! Ne oltassunk be beteg, legyengült babát, várjuk meg, míg teljesen egészséges lesz! Homeopátiás tanács: Oltás után a sejtes immunitás támogatására, a megfelelő oltási immunválasz kialakulásának segítésére, a túlzott reakció elkerülésére adjunk a babának: THYMULINE  9 CH golyócskákat. A THYMULINE a csecsemőmirigy egyik szabályozó fehérjéjéből készül, mely a sejtes immunitás kialakításában játszik szerepet. Javasolt az oltás napja előtt, az oltás napján és az oltást követő napon 1x5 golyót adni a babának. A golyókat fel lehet oldani 10 ml - fél deciliter babavízben, és kiskanállal adjuk a baba szájába az oldatot! Ha erős reakció (láz, nehezen gyógyuló seb, stb.) jelentkezik az oltás után, addig folytassuk a THYMULINE-t, amíg a panasz el nem múlik. Az oltások után adott klasszikus homeopátiás szer a THUJA. Érdemes oltás előtt, az oltás napján és utána egy napig 1x5 golyót adni a babának. (Ajánlott potencia: 15 CH). Ha a babának oltás után új tünetei, betegséghajlama, viselkedésbeli változásai lesznek, esetleg az oltás helye sokáig duzzadt, fájdalmas, nem gyógyul, érdemes elvinni homeopátiás oltáskivezetésre. A módszert Tinus Smits holland homeopata orvos írta le és alkalmazta több ezer betegen. Érdemes erre szakosodott homeopata orvost keresni! Ha később, pár év múlva úgy tűnik, hogy valamilyen változás, betegség egy gyerekkori oltáshoz köthető, tapasztalt biorezonanciával (pl.scio) foglalkozó szakember meg tudja nézni, milyen oltás okozhatta a problémát, és akkor az kivezethető. Egyéb szerek oltás után: Duzzadt, piros bőr az oltás helyén, esetleg láz – APIS 15 CH. Magas láz, fényérzékeny szemek – BELLADONNA 15 CH. A szúrás helye fájdalmas, hideg, kék– LEDUM 9 CH. A szereket napi 2-3 alkalommal kell szedni, javulásig. Külsőleg kenjük a duzzadt vörös bőrt DAPIS géllel!

* Hirdetés