Fájdalom és gyulladás

Izom- és ízületi fájdalmak, hátfájás, fejfájás, fogfájás, menstruációs fájdalmak, torokfájás, láz, műtét utáni fájdalom – ezekkel a panaszokkal szinte nap mint nap szembesülhetünk. Aktuális feladataink ellátása, a megfelelő pihenés biztosítása és a jobb közérzet érdekében ugyanakkor elengedhetetlen a gyulladások visszaszorítása, a fájdalmak gyors csillapítása.
Enyhébb tünetek, átmeneti problémák esetén, házilagos kezeléshez ez akár önmagában is elegendő lehet, míg súlyosabb esetben orvosi segítség szükséges az okok megszüntetéséhez. Ám ilyenkor is sokat segíthet egy jó fájdalom- és gyulladáscsökkentő, melynek alkalmazásmódjáról mindenképp érdemes tájékozódni a gyógyszerésznél, illetve a kezelőorvosnál.
A fájdalommentesség és a mozgás öröme nem elérhetetlen – tájékozódjon oldalunkon!

Tudta?
Gyulladt területek, azaz a gócok leggyakrabban a szájüregben, a húgyivarszervekben és az epehólyagban alakulnak ki. Következményük hajhullás, krónikus bélgyulladás, sokízületi gyulladás, krónikus fáradtság is lehet.

Top5Tipp

Tudta?
A betegtájékoztatóban leírtakat minden esetben ajánlott figyelembe venni - fontos, hogy milyen a javasolt dózis, tárolásmód, mi a lejárati idő. A különböző nevű, ám azonos hatóanyagú gyógyszerek együttes szedését érdemes kerülni.
Tudta?
Jó, ha a fájdalomcsillapító bevétele étkezés után történik, és legalább egy pohár vízzel, hogy ne tapadjon le - mert úgy esetleg irritációt okozhat. Rendszeres alkalmazás esetén a pontos gyógyszerszedésre is ügyelni kell.

Orvosprofil

Galéria

Kvízjáték

Játsz velünk, válaszolj helyesen az alábbi kérdésre.

A témaoldalon található információk, tartalmak tájékoztató jellegűek, semmilyen esetben sem helyettesítik az orvosi konzultációt! Bármilyen konkrét panasz, kérdés esetén keresse fel kezelőorvosát!

A tartalmakat a GlaxonSmithKline-Consumer Kft. támogatta.