A jóindulatú daganat nem rákos elváltozás. A jó- és rosszindulatú daganatok teljesen mások, de az elkülönítésük csak szövettannal lehetséges. Részlet a 2010. január 14-i élő adásból.

Szakértőnk: Dr. Szántó István, belgyógyász, onkológus

Meglepő felfedezés: Eperrel a rák ellen!

Kínában egy hihetetlen felfedezést tettek. A rákot megelőző állapotban epret etettek emberekkel, ezzel pedig visszaszorították a nyelőcsőrák kialakulását. Szövettani bizonyítékok is vannak rá! Részlet a 2011. május 17-i élő adásból.Szakértőnk:... Tovább »

Hányinger kemoterápia idején? Ez a teendő

A kemoterápia után jelentkező görcsös hányinger, hányás csillapítása nem csak a rosszullét miatt fontos, hanem azért is mert a beteg kiszáradhat. A folyadék mellett pótolni kell az elveszített ásványi anyagokat... Tovább »

Így készüljön kemoterápiás kezelésre

A daganatos betegségek gyógyításának szerves része a kemoterápia, a legtöbb esetben ez elkerülhetetlen. Részlet a 2009. augusztus 4-i élő adásból. Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika, onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

Mi a különbség a sugárterápia és a kemoterápia között?

Nem az orvosok maguk találják ki, mit kell tenni, hanem az utóbbi 50-60 év alatt kialakult szigorú szabályok szerint járnak el a daganatos betegségek kezelésében. Dr. Szántó István onkológus beszél... Tovább »

A sugárterápia mellékhatásai

A fáradékonyság minden sugárkezelés alatt jelentkezik, ezért a kezelés ideje alatt érdemes rengeteget pihenni és ajánlott sok folyadékot inni. Részlet a 2009. július 14-i élő videorendelésből.Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika, onkológus,... Tovább »