Alternatív gyógyítás

Az akadémiai orvoslás határai időnként nem teszik lehetővé, hogy panaszainkra megnyugtató megoldást találjunk. Ilyenkor szinte mindannyiunkban felmerül: Kell lennie valamilyen megoldásnak, az nem lehet, hogy ne legyen! Ugyan számos esetben a remény csak remény marad, azonban nem ritkán lehetséges, hogy valamilyen más módon mégis kezelhető a panaszunk. Az alternatív megoldások terén léteznek bevált módszerek a népi hagyományoktól kezdve, a kiropraktikán és a természetgyógyászaton át a homeopátiás kezelésekig, amelyek sok esetben enyhet nyújtanak.

Antropozófus orvos – a természetgyógyász belgyógyász

Az antropozófus orvoslás a természetgyógyászat egy speciális fajtája. Dr. Jakab Tibor, antropozófus mondja el szakterülete érdekességeit. Részlet a 2009. december 3-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Jakab Tibor, belgyógyász és természetgyógyász Tovább »

Ne szorongj! Egészséges maradsz!

A szorongás az immunrendszer legnagyobb ellensége. Ha nem elégedett önmagával, az az egészségére is kihat. Részlet a 2009. december 3-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Jakab Tibor, belgyógyász és természetgyógyász Tovább »

Záróizom-torna: a női önértékelést is erősíti

Egyre több olyan nő van, akinek a méheltávolítás utáni szövődmények okoznak gondot. Ilyen szövődmény például a vizelet megtartási probléma,vizelet és széklet ürítési inger megszűnése stb. Ezek a problémák szinte teljesen... Tovább »

A leggyakoribb tévhitek az intimtornáról