A lelki gondok mindig hatással vannak a szervezetre és először ezt kéne kezelni. A probléma okára kéne rátalálni és aztán ha ez kezelve van, elkezdhető az ízületek kimozgatása, de nem ezen van a hangsúly, mert idővel át kell térni a rendszeres tornáztatásra. Részlet a 2011. február 28-i élő videorendelésből. Szakértőnk: Dr. Rédly Monika, kiropraktőr

Antropozófus orvos – a természetgyógyász belgyógyász

Az antropozófus orvoslás a természetgyógyászat egy speciális fajtája. Dr. Jakab Tibor, antropozófus mondja el szakterülete érdekességeit. Részlet a 2009. december 3-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Jakab Tibor, belgyógyász és természetgyógyász Tovább »

Ne szorongj! Egészséges maradsz!

A szorongás az immunrendszer legnagyobb ellensége. Ha nem elégedett önmagával, az az egészségére is kihat. Részlet a 2009. december 3-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Jakab Tibor, belgyógyász és természetgyógyász Tovább »

Záróizom-torna: a női önértékelést is erősíti

Egyre több olyan nő van, akinek a méheltávolítás utáni szövődmények okoznak gondot. Ilyen szövődmény például a vizelet megtartási probléma,vizelet és széklet ürítési inger megszűnése stb. Ezek a problémák szinte teljesen... Tovább »

A leggyakoribb tévhitek az intimtornáról