Akár fagyasztott gyümölccsel is elkezdhetjük fájós derekunk kezelését.

Többféle derékfájdalom létezik: egyoldali, középső, sugárzó, de van, amikor nem is maga a derék fáj, noha az a fájdalom forrása. A szaknyelven lumbágónak nevezett tünetegyüttest okozhatja túlterhelés, vagy gyakori, ismétlődő mozdulatok, esetleg rossz testtartás, de stressz és lelki okok is állhatnak a fájó derék mögött. Derékfájdalom esetében a gerinc nyújtása és erősítése a legfontosabb. A kiropraktikai kezelés az ízületekben lévő izomfeszültség és gyulladás megszűnését eredményezi. Fontos a kezelés során a jegelés is, a hideg ellazítja az izmokat, fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő hatású, a meleg viszont kerülendő, mert az ismételten gyulladást okozhat.Szakértőnk: Dr. Rédly Monika, kiropraktőr

Antropozófus orvos – a természetgyógyász belgyógyász

Az antropozófus orvoslás a természetgyógyászat egy speciális fajtája. Dr. Jakab Tibor, antropozófus mondja el szakterülete érdekességeit. Részlet a 2009. december 3-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Jakab Tibor, belgyógyász és természetgyógyász Tovább »

Ne szorongj! Egészséges maradsz!

A szorongás az immunrendszer legnagyobb ellensége. Ha nem elégedett önmagával, az az egészségére is kihat. Részlet a 2009. december 3-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Jakab Tibor, belgyógyász és természetgyógyász Tovább »

Záróizom-torna: a női önértékelést is erősíti

Egyre több olyan nő van, akinek a méheltávolítás utáni szövődmények okoznak gondot. Ilyen szövődmény például a vizelet megtartási probléma,vizelet és széklet ürítési inger megszűnése stb. Ezek a problémák szinte teljesen... Tovább »

A leggyakoribb tévhitek az intimtornáról