Prevenciós vizsgálati lehetőségek

A prevenciós csomagok olyan, teljes körű állapotfelmérő vizsgálati csomagok, amelyek igen nagy számú vizsgálatot tartalmaznak és akár 150 különféle betegség kimutatására alkalmasak egyetlen vérvétel segítségével. Az Abo szűrőcsomag, nem más, mint 65 - 140 személyre szabott labordiagnosztikai vizsgálat egy mintából , ami akár 150 különféle betegség felismerése, kóros tendenciák előrejelzése is alkalmas. A vizsgálat titka, az egyedülálló számítógépes kiértékelési rendszer, mely az emberi kiértékelésnél jóval részletesebb elemzést végez, így akár 150 betegség előrejelzésére is alkalmas. • Daganat diagnosztika A daganatos betegségekre hajlamosító tényezők nagy része ma már diagnosztizálható, így például nagyobb az ilyen jellegű betegségek előfordulása családi hajlam vagy gyakori családi előfordulás esetén. Az ABO-daganat diagnosztikája így több esetben is hasznos vizsgálat lehet: • Családi előfordulás esetén • Daganatos betegség gyanúja esetén • Diagnosztizált betegség esetén a kezelés eredményességének mérésére • A betegség kiújulásának rendszeres ellenőrzésre (Az OEP jelenleg csak 30 naponként finanszírozza a marker vizsgálatokat.) • Szakorvosi tanácsadás Ezeken a konzíliumokon nem történik műszeres vizsgálat. Nem veszünk vért és nem írunk fel gyógyszert. Ellenben átnézzük meglévő leleteit, felvesszük a családi anamnézist, esetleg elvégzünk néhány egyszerű fizikális vizsgálatot (vérnyomásmérés, légutak tisztaságának ellenőrzése, tapintásos vizsgálat, stb. Segítünk Önnek, amennyiben: • tanácsra van szüksége, • ha szeretné tudni, hogy a terápiája megfelelően halad-e, • ha frissen diagnosztizálták a betegségét, és információra van szüksége, • ha ún. "második szakvéleményt" kérne, • segítségre van szüksége szakorvos választásban, • tudni kívánja, hogy az Ön által „kinézett” alternatív gyógyászati eljárásra, • egészségével kapcsolatban bármilyen kérdése, kétsége van • Egyedi laborvizsgálatok A betegségek 80%-ának van valamilyen, laborvizsgálatokkal kimutatható jele. A vérből és vizeletből több mint 200 féle vizsgálat végezhető el, az ABO Institute-nál saját egyedi igényei alapján végeztetheti el az Ön számára fontos vizsgálatokat. A vérben sokszor még a tünetmentes szakaszban fellelhetők az egyes betegségre utaló jelek, induló kóros folyamatok, egyes betegségek közel 100%-os biztonsággal kimutathatók vérvizsgálat segítségével, számos további betegség fennállásának lehetőségét nagy valószínűséggel mutatja a vérvizsgálat. A rendszeres vérvizsgálatnak jelentős hatása van az egészséges életévek számára. • Allergia vizsgálatok Az allergia és tünetei megelőzhetőek: Az allergiának különböző súlyossági fokai vannak az enyhe irritációtól az akár életveszélyes reakciót kiváltó allergiás rohamokig. A tünetek nehezen azonosíthatók: Az emberek többsége akkor végeztet allergia vizsgálatot, amikor annak első tünetei már gyakran és zavaróan jelennek meg, de így is sokszor összekeverik a tüneteket, akkor is náthára, fertőzésre gondolnak, amikor az már az allergén által kiváltott orrfolyás, szem irritáció, stb. A nutritív, azaz táplálkozás során a szervezetbe kerülő allergének felismerésre különösen nehéz, mert sokszor nem egyértelmű az összefüggés a tünetek megjelenése és az elfogyasztott élelmiszerek között. A kellemetlen bőrpróba helyett az ABO Institute az egyszerűbb, kevésbé komplikált és pontosabbnak tekintett antigén és antitest alapú allergia vizsgálatokat végzi, amely során egyetlen vérvételből mutathatók ki az allergiára utaló jelek. Így nem kell a bőrpróbával járó kellemetlenségekkel számolni, mint bőrpír, viszketés, ráadásul a bőrpróba által kimutatható átlagosan 15 - 20 allergénnél jóval több, 72 allergén kimutatását végezzük. • Egyéni stresszfelmérés A komoly stressznek is csak gyakran apró tünetei vannak, így nem figyelünk rá oda eléggé és a stresszes állapot akár hónapokig vagy évekig is állandósulhat, folyamatos káros hatást fejtve ki szervezetünkre. A stressz felgyorsítja a szervezet biológiai öregedésének folyamatát, megváltozik tőle az immunsejtek viselkedése. Azok a stresszhormonok, amelyek rövid távon egy-egy veszélyhelyzetben a segítségünkre vannak, hosszú távon összeomláshoz is vezethetnek. Ellenőriztesse stressz-szintjét és tegyen az állandó feszültség ellen. • Gombás kórokozók vizsgálata Az élesztőgombák egy része normális esetben is megtalálható szervezetünkben, sőt szervezetünk megfelelő működéséhez szükségesek. Ugyanakkor túlzott elszaporodásuk, vagy a szervezetünkben kóros folyamatot okozó gombák (pl. penészgombák) megjelenése komoly betegségek forrása lehet, ezért nagyon fontos, hogy odafigyeljünk rájuk. Magyarországon elterjedtebb az ún. tenyésztéses vizsgálat, amely a feltételezett fertőzés helyéről vett kenet táptalajon történő tenyésztésére épül, ez jellemzően időigényes vizsgálati eljárás. Ezzel szemben az ABO Institute a Magyarországon jóval ritkábban végzett, de gyorsabb, egyszerűbb, kevésbé komplikált és pontosabbnak tekintett antigén és antitest alapú vizsgálatokat végzi. Ebben az esetben egyetlen vérvételből mutathatók ki megfelelő laboratóriumban a gombák jelenlétére utaló antitestek és/vagy antigének. Az ABO Institute egyetlen vérvételből végzi a gombás fertőzések kimutatását.