Mit tehetünk az allergiamentes nyaralásért?

Túlélési tanácsok allergiásoknak

Az allergiamentes nyaraláshoz, nyári napokhoz vegyük figyelembe, hogy a levegő pollentartalma reggel 10 óra előtt a legmagasabb. Ilyenkor érdemes az ablakokat zárva tartani. Szellőztessünk éjszaka, illetve használjunk pollenszűrős szúnyoghálót.
Szeles, száraz, meleg időben nagyobb a levegőben keringő pollenek mennyisége.
A szabadban takarjuk le a hajunkat, és viseljünk napszemüveget! A napszemüveg csökkenti a kötőhártyára jutó pollen mennyiségét.

Kerüljünk minden ismert irritáló anyagot (dohányfüst, kipufogógáz)!

Allergiás időszakban érdemes naponta többször zuhanyozni, és gyakran hajat mosni!
A legtöbb autó pollenszűrős, menet közben tartsuk zárva az ablakokat!
Erős orrtünetek esetén, ha nincs kéznél gyógyszer, gyors segítségként mossuk ki tiszta vízzel, vagy fiziológiás sóoldattal az orrüreget.
Allergiás betegeknek nyáron a legjobb választás, ha tengerpartra mennek nyaralni. Nádasok mellett, nagyobb tavaknál a tünetek erősödhetnek.

A Coryzalia komplex gyógyszer több összetevőt tartalmaz, melyek hatásosan csillapítják az allergiás náthát.

A Coryzalia hatása fokozható HISTAMINUM 15 CH együttes szedésével. A HISTAMINUM homeopátiás monokészítmény a szervezetben az allergiás folyamatok során felszabaduló hisztamin nevű anyag felszabadulását csökkenti, így az allergiás tüneteket is mérsékli.

A Coryzalia alkalmas az út alatt előforduló megfázásos nátha tüneteinek kezelésére is! A Coryzalia mellé ajánljuk a Pollens 15 CH-t, mely nyolcféle virágpor homeopátiás hígítása. Ha a szemviszketés a legjellemzőbb tünet, a Coryzalia mellé érdemes EUPHRASIA 9 CH-t szedni. Ha a szemduzzadás, akkor az APIS 15 CH ajánlott a Coryzalia és a Histaminum mellé.

Allergiás rovarcsípések esetén belsőleg szedjünk HISTAMINUM 15 CH-t és APIS 15 CH-t.