Fáj a háta, a dereka? Reumás panaszokkal küzd? A megoldás: Hévíz!

4 ok, hogy miért válassza a Hévízi Tradicionális Kúra kezeléseit

1.       Mert több mint 220 éves orvosi tapasztalatra épül, és hatása tudományosan bizonyított!

Történelmi emlékek szerint a hévízi tó gyógyhatását már a rómaiak is ismerték. A fürdőkultúra és a terápiák kialakítása pedig gróf I. Festetics György nevéhez fűződik, aki 1795-től kezdte meg a fürdőfejlesztést, amely azóta is töretlen és tart napjainkban is.

hevizi_kura_3
2.       Mert egyénre szabott!

A kezelési terv felállítását minden esetben orvosi vizsgálat előzi meg, melynek során az Ön személyes állapota alapján határozzák meg a kúra egymásra épülő kezeléseit (alapelemek, mint pl. gyógyvízben való fürdés vagy iszappakolás; kiegészítő elemek, mint pl. gyógymasszázs, fizikoterápiás kezelések). A kezeléseket pedig szakképzett személyzet végzi, meghatározott szabályok szerint és orvosi felügyelet alatt.

3.       Mert akár OEP-támogatással is igénybe veheti!

Tudta Ön, hogy évente összesen két kúra vehető igénybe társadalombiztosítás terhére, a betegség jellegétől függően? Az ellátások többsége kombináltan is, míg a komplex fürdőgyógyászati ellátás önállóan vehető igénybe. Érdemes tehát akár megelőzés céljából is eljönni évente legalább egy hévízi fürdőkúrára.

hevizi_kura_2
 4.       Mert nemcsak pillanatnyi javulást eredményeznek, hanem hónapokra megakadályozzák a fájdalmak kiújulását.

Régi mondás Hévízen, hogy egy a tavaszi kúra fájdalommentes karácsonnyal ajándékozza meg a reumával küszködőket. Ezt pedig mi sem bizonyítja jobban, mint az az évi több mint 1 millió fürdővendég, akik a városba látogatnak, akár gyógyulás, akár megelőzés céljából.

Keresse fel hát Ön is mielőbb háziorvosát vagy reumatológusát, hogy Hévízen gyógyulhasson!

Még többet szeretne tudni a Hévízi Tradicionális Kúráról?
Keresse fel honlapunkat vagy kérjen segítséget kollégáinktól az alábbi elérhetőségeken:

Tourinform Hévíz
+36 83 540 131