EgészségŐr - 2.

Az egészséggel élni kell! Ebben segít november 6-ától a Viasat3 vadonatúj egészségügyi-életmód magazinja, melynek műsorvezetője és alkalmanként riportere is a nagy visszatérő: Deutsch Anita. A színésznő, aki maga is az egészséges táplálkozás híve, a szépség szerelmese, a testi-lelki béke, vagyis a harmónia nagykövete.

A vasárnap reggelenként jelentkező, közel félórás magazinban a leggyakoribb betegségek hatásos gyógymódjait és első tüneteit is megismerhetik a televíziónézők. Emberi történetek, felemelő gyógyulások és tragikus sorsok. Előzze meg velünk a betegséget, mert az egészséggel élni kell!

EgészségŐr, a Viasat3 műsorán – minden vasárnap Deutsch Anitával.
A második adás tartalmából:

A kopaszodásra ma már van végleges megoldás.
A hajbeültetés egyáltalán nem számít kuriózumnak, akár a fogszabályzás - ez is fájdalommentes beavatkozás, ami tartós eredményt hoz. Wayne Rooney, Ben Affleck, John Travolta, Nicolas Cage és Elton John is bevállata mindenki előtt, hogy így lett dúsabb hajkoronája. Így hát most már azt se mondhatjuk, hogy szégyen lenne hajbeültetésre vállalkozni. Egyet viszont tanácsolunk: alaposan nézzék meg, kit választanak!
Az onkológus válaszol
Korunk egyik legveszedelmesebb jelensége a daganatos megbetegedések csoportja, amelyet a köznyelv csak ráknak nevez. A daganatos betegségek szinte a szervezet bármely pontján megjelenhetnek és egyik legveszedelmesebb tulajdonságuk, hogy áttétet adhatnak, azaz, gyorsan átterjednek más szervekre is. A szűrővizsgálatok jelentőségével egy általános tévhitet lehet eloszlatni, miszerint a daganatos betegségek halálosak. A tünetek jelentkezése előtt ugyanis már felismerhető, ha van valami baj. Az időfaktor tehát jelentős tényező.
Agyhártyagyulladás - négy óra alatt halálos lehet, a tünetek viharos erővel csapnak le
A meningitisz kezdeti tünetei nagyon hasonlítanak az influenzáéhoz: ízületi fájdalmak, fejfájás és hányás. Egyetlen jellegzetes eltérés figyelhető meg, mégpedig a tünetek könyörtelen előrehaladása. Az agyhártyagyulladás akár négy órán belül halált okozhat.
A szíve térítette észhez!
Gianni hátrahagyta önpusztító életmódját és az egészséges életmód szóvivóje lett! "Inkább vagyok hiú, mint beteg” - mondta Gianni, aki komoly szívfájdalmakkal került nemrég kórházba. Azóta nagy győzelmének tartja, hogy le tudta tenni a cigarettát és a hatalmas lakomák helyett egészségesen táplálkozik. Ma már úgy gondolja, hogy nem szeretne újra semmilyen rabságba beleesni - ezért saját életviteli módszert alakított ki. Például hat óra után már nem eszik tésztát - bármennyire is imádja.
Erőtlen férfiaknak
Minden második magyar férfi valamilyen potencizavarral küzd pedig a férfierő gyógynövényekből is nyerhetőA magyar férfilakosság 47%-a, vagyis szinte minden második férfi potenciazavarral küzd. Ez lehet a vágy hiánya vagy merevedési zavar is és sokszor semmi más nem áll a hátterében, mint a stressz és a fáradtság. A kiváló testi erőnlétet igenis lehet fokozni és megfelelő növényi kivonatokkal hosszantartó lesz az eredmény.
Sztárteszt
Az EgészségŐr első tesztvendége, Kozma Orsi énekesnő. Ő válaszol az Egészségteszt kérdéseire és kiderül, hogy 10-ből hány pontot ér el, lássuk!

Az EgészségŐr első adásából
Az EgészségŐr első adásában az ősszel is fenyegető kullancsveszélyről, a kíméletlenül gyorsan támadó stroke-ról, egy speciális, tűk nélküli zsírleszívó eljárásról és Sváby András új, egészségtudatosabb életéről tudhattak meg többet a műsor nézői. Ha nem látta, vagy szeretné újra megnézni, kattinson ide: EgészségŐr első adás

• Keresési találatok
  • Cimke