Címke: zöldség

Rákmegelőzés zöldségekkel – lehetséges?

Heti egy adag brokkolival máris tettünk valamit a rákmegelőzés érdekében, hiszen ez a zöldség olyan anyagot tartalmaz, ami segít a szervezet méregtelenítésében. Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

Ázsiai konyha – valóban egészségesebb?

A civilizáció előrehaladtával a sófogyasztás megnőtt. Az ember többszörösét viszi be só formájában nátrium-kloridból annak, mint amennyire valójában szüksége volna. Részlet a 2012. július 19-i élő videorendelésből. Szakértőnk: Dr. Szántó István belgyógyász, onkológus Tovább »

Ez az egyoldalú étkezés súlyos mellékhatása

Bár sokan nem tudják, de a has- és a fejfájás is összefügghet az étkezéssel. Az egyoldalú táplálkozás hosszú távon elhízáshoz és betegségek kialakulásához vezet. Részlet a 2010. július 1-jei élő videorendelésből.Szakértőnk: Tarnai Irén, dietetikus Tovább »

Napi tipp: Ezek a szexjavító zöldségek

A jó szex alapköve az egészséges étkezés. A férfiaknak különösen fontos a zöldségek fogyasztása, mivel a bennük lévő magnézium karban tartja testüket, és ezzel segíti a szexuális élet zavartalan működését. Részlet a 2010.március 12-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Erdei Edit, andrológus Tovább »

Kockázatos, ha a gyermek nem eszik húst?

Megállapították, hogy a megfelelő ideig szoptatott babáknál sokkal ritkábbak a bélfertőzések, középfül gyulladás vagy akár a légúti fertőzések. Fontos a változatos étrend. Ha nem eszik hús a gyerek, akkor hiánybetegség alakulhat ki nála, ezért pótolni kell mással. Részlet a 2009.december 10-i élő videorendelés.Szakértőnk: Gombos Edina, baba-mama Tovább »

Ezt a vitamint sose feledd télen!

A téli időszakban a legfontosabb a C-vitamin bevitele, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ilyenkor kevesebb zöldséget és gyümölcsöt fogyasztunk. Szakértőnk: Dr. Vajer Péter családorvos Tovább »