Címke: tesztoszteron

Férfi öregedés – így jelentkezik a nemihormon csökkenés

A tesztoszteron, vagyis a herékben termelődő férfiasságért felelős hormon egészen 20 éves korig termelődik, majd ezt követően a kor előrehaladtával folyamatosan csökken. A tesztoszteron elsősorban a nemi ingerelhetőség, a nemi vágyért felelős. Részlet a 2010. július 9-i élő videorendelésből.Szakértőnk: Dr. Fekete Ferenc, urológus Tovább »

Kapuzárási pánik: amikor a férfiak megőrülnek

A kapuzárási pánik általában 40-50 éves férfiaknál alakul ki, ennek hátterében hormonális változás áll. Az illető férfi személyiségétől függ, hogyan éli meg a tesztoszteronszint csökkenését. Szakértőnk: Dr. Ormay István pszichiáter, pszichoterapeuta Tovább »

Aggódhat: Ha már a reggeli spontán merevedés is elmarad

Fiziológiai jelenség a reggeli spontán merevedés, ami azt bizonyítja, hogy a férfi hormonok megfelelően dolgoznak a szervezetben. Akkor aggódjon, ha a reggeli merevedés elmaradozik. Részlet a 2009. október 12-i élő adásból. Szakértőnk: Dr. Fekete Ferenc, urológus Tovább »

Kevés szőr: A férfiatlanság biztos jele?

Önmagában a hiányos szőrzet még nem jelent semmit. Az egész pusztán genetika. A tesztoszteronszint nem befolyásolja nagy mértékben a fanszőrzetet dússágát. Részlet a 2009. október 12-i élő adásból. Szakértőnk: Dr. Fekete Ferenc, urológus Tovább »

Női emlők férfiakon

Leggyakrabban az elhízástól nőhetnek meg a férfiak emlői, de előfordulhat hormonális zavar miatt is. Ilyenkor nem a zsírréteg, hanem az emlőmirigyek duzzadnak meg, ami csak esztétikailag jelent kellemtlenséget. Ha hasonlót tapasztal a serdülőkor után is, ne habozzon elmenni egy hormonvizsgálatra. Részlet a 2009. október 12-i élő adásból. Szakértőnk: Dr. Fekete Ferenc, urológus Tovább »

Amiről kevesebbet beszélünk – ilyen a férfiklimax