Címke: rák

Vakbél: lehet belőle daganat?

Vajon egy rosszul gyógyult, heges seb okozhat-e rákot? Dr. Borbényi Erika onkológus véleménye a videóban. Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika, onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

Daganatok: mikortól mondható teljesnek a gyógyulás?

Korábban azt vallották a szakemberek, hogy öt év tünetmentes állapot után gyógyultnak tekinthető a korábban daganatos beteg, ma már inkább azt mondják, hogy két év tünetmentesség után csökken a rizikó, de nem szűnik meg soha.Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika onkológus, holisztikus terapeuta, hospice-orvos Tovább »

174393_18308.jpg

Valóban növeli az elhízás a rák veszélyét?

A daganatok jelentős részénél rizikófaktor az elhízás, éppen ezért érdemes odafigyelni a megfelelő testsúly kialakítására és megtartására. Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

Rákszűrés: mikor kérjük a nőgyógyásztól?

A nőgyógyászati rákszűrést nem érdemes évekig halogatni, hiszen ha baj van, a betegség kezdetén sokkal nagyobb eséllyel segíthet az orvostudomány, mint később. Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

173297_wtrdrplt.jpg

10 évet fiatalodhatsz: Csodát tehet egy egyszerű vízkúra?

Nem valami csodaszernek köszönheti az angol újságírónő arcbőrének átalakulását. Csak pár liter vízen múlott a dolog! Egészen egyszerű, ám bámulatos végerdménnyel járó kísérletbe fogott az angol Daily Mail magazin újságírónője. Úgy döntött, véget vet a régi vitának a vízfogyasztás fontosságáról. Ne gondoljunk azonban semmiféle különös praktikára. Amikor Sarah Smith a fejfájásos és emésztési panaszaival orvoshoz fordult, pirulák és porok helyett... Tovább »

173229_szomoru_ok.jpg

Drámai hatások fenyegetik Magyarországot?

Magyarországon eddig alig ismert kórokozók terjedésével, a rákbetegségek gyakoribbá válásával és növekvő halálozással számol egyebek mellett a második Nemzeti Éghajlat-változási Stratégia vitaanyaga. Drámai hatással jár Magyarországra a klímaváltozás a következő évtizedekben - derül ki a minap közigazgatási egyeztetésre bocsátott második Nemzeti Éghajlat-változási Stratégiából. A szakpolitikai vitaanyag árnyaltabb és a legtöbb vonatkozásban sötétebb képet fest a 2008-ban elfogadott első verzióhoz képest... Tovább »