Címke: rák

Vakbél: lehet belőle daganat?

Vajon egy rosszul gyógyult, heges seb okozhat-e rákot? Dr. Borbényi Erika onkológus véleménye a videóban. Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika, onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

Daganatok: A teljes gyógyulás életünk végéig tart?

Korábban azt vallották a szakemberek, hogy öt év tünetmentes állapot után gyógyultnak tekinthető a korábban daganatos beteg, ma már inkább azt mondják, hogy két év tünetmentesség után csökken a rizikó, de nem szűnik meg soha.Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika, onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

174393_18308.jpg

Elhízás: rákot is okozhat

A daganatok jelentős részénél rizikófaktor az elhízás, éppen ezért érdemes odafigyelni a megfelelő testsúly kialakítására és megtartására. Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

Rákszűrés: mikor kérjük a nőgyógyásztól?

A nőgyógyászati rákszűrést nem érdemes évekig halogatni, hiszen ha baj van, a betegség kezdetén sokkal nagyobb eséllyel segíthet az orvostudomány, mint később. Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

Rákot okoz az égett sütemény?

A finom falatok időnként hátrányosak lehetnek az egészségünkre, ugyanis a túlsült részek daganatot okozhatnak.Szakértőnk: Dr. Borbényi Erika, onkológus, holisztikus terapeuta, Hospice-orvos Tovább »

173662_blt.jpg

Ezért lehet életmentő a rektális vizsgálat

A jóindulatú prosztata-megnagyobbodás és a prosztatarák közötti különbséget egyértelműen csak a rektális-digitális módszerrel, végbéltapintással lehet megállapítani. Szakértőnk: Prof. Dr. Engert Zoltán PhD urológus HU/DUTT/0022/16 Az anyag jóváhagyásának dátuma: 2016.11.25. Az anyag felülvizsgálatának dátuma: 2017.10.25. Tovább »