Címke: izomgyengeség

laz

A legkíméletesebb gyógymód gyengeségre és sajgó végtagokra

Amikor a betegnek mindene fáj, akkor ajánlott a vízikenderből készült homeopátiás szer. Az influenza tüneteinek enyhítésére és minél gyorsabb lefolyására ajánlott homeopátiás szerrel megkönnyíthető és felgyorsítható a gyógyulási idő. Szakértőnk: Dr. Sebő Zsuzsanna gyermekgyógyász, homeopata, a Komplementer Medicina Szakmai Kollégium tagja Tovább »

Myasthenia Gravis, a félelmetes tehetetlenség

A Myasthenia Gravis autoimmun betegség, mely az ideg-izom közötti átmeneten a kommunikáció zavarával és következményes izomgyengeséggel járó panaszokkal jellemezhető. Szakértőnk: Dr. Ertsey Csaba, neurológus Tovább »

Nincs kivétel – inkontinencia férfiaknál

Az inkontinencia nem csak a nőknél, de a férfiaknál is gyakori probléma. Nekik ugyanúgy szükség van a záróizmaik megerősítésére, mint a nőknek. A Kriston Intim Torna a férfiasságot erősíti!Szakértőnk: Kriston Andrea, egészségtanár Tovább »

Makacs vállfájdalom: az okokat az ágyban is keresse!

A visszatérő, makacs vállfájdalom hátterében nem biztos, hogy neurológiai betegség húzódik meg. Alváskor megnyomódhatnak a nyaki ideggyökök, ami szintén előidézheti ezt a kellemetlen tünetet. Részlet a 2009. november 17-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Ertsey Csaba, neurológus Tovább »

Hátfájdalom a stressztől

A nyilalló hátfájdalom gyakori panasz, ennek hátterében sokszor a stressz és a rossz testtartás áll. Részlet a 2009. augusztus 24-i élő videorendelésből.Szakértőnk: Dr. Rédly Monika, kiropraktőr Tovább »

A sportmotor a hát gyilkosa?

A sportmotor kellemes dolog, de a vezetés közben kívánatos, természetellenes testtartás rövid távon is kikészítheti a hátat és a derekat. Az izmok tornáztatásával a hátfájdalom mérsékelhető. Szakértőnk: Dr. Szabó-Kocsis Krisztina reumatológus Tovább »

Az izomdisztrófia

Vázizmaink örökletes gyengesége, sorvadása az izomdisztrófia. Szakértőnk: Dr. Kiss Gábor, neurológus Tovább »

Ilyen a Guillen-Barré-kór