Címke: homeopátia

6 MjAxMC0wMTc0LmpwZw==

Hatékonyak-e a vitaminok az influenzával szemben?

Influenza: vannak, akik hajlamosabbak erre a betegségre, vannak, akik kevésbé, de az évről évre beköszöntő influenzaszezon idején mindenkiben újra és újra felmerülhet a kérdés: elegendő C-vitamint szedni az influenza ellen? Vagy csak az oltás segíthet?Szakértőnk: Dr. Szlávik János infektológus Tovább »

60073_swmmngpl.jpg

Magyarország rejtett gyógyító kincsei

Mi, magyarok gyakran hajlamosak vagyunk úgy gondolni kis hazánkra, mint egy élni éppen élhető, de mégsem kiemelkedően jó földrajzi adottságokkal rendelkező helyre. Valóban, nincsenek alpesi jellegű hegyeink, sem tengerpartjaink, amelyek túristatömegeket vonzanának évről évre. De nagyon nagy tévedés azt hinni, hogy Magyarország egy szürke kis hely valahol Európában, hiszen olyan kincset rejt országunk, amely Európában egyedülálló mértékben csak nálunk található... Tovább »

Hányinger az autóban: Van megoldás!

A kisgyermekeknek még nagyon érzékeny az egyensúlyközpontjuk, ezért fordul fel az autóban gyakrabban a gyomruk. A hányást meg lehet előzni B6-vitamin adagolásával, homeopátiás szerekkel, és patikában, recept nélkül kapható hányáscsillapítóval. Részlet a 2010. június 15-i élő adásból. Szakértőnk: Dr. Bókay János, gyermekgyógyász Tovább »

Autoimmun betegség: a gyógyszerek csak fokozzák a bajt!

Az autoimmun betegségekre felírt gyógyszerek mellékhatásai gyengítik az immunrendszert, így fogékonyabbak leszünk a fertőzésekre. A visszatérő mandulagyulladásokra megoldás lehet egy alapos mikroszkopikus kivizsgálás. Részlet a 2009. október 14-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Helfferich Frigyes, fül-orr-gégész Tovább »