Címke: homeopata orvos

64607cor

Természetes megoldások a torokfájás kezelésére

A szoptatós anya torokgyulladása nem fertőzi meg a babát, mert az anyatejben található immunglobulin megvédi őt a fertőzéstől. Az anya panaszait komplex homeopátiás kezeléssel lehet enyhíteni. Nagyon fáj a torkom, nem folyik az orrom és nem köhögök. Milyen homeopátiás szert ajánl? Van egy kéthónapos kisbabám is, ez ránézve lehet fertőző? Ha igen, akkor neki mit adhatok? Hát kedves Szaaza! A... Tovább »

Gyors győzelem a nátha felett? Így is lehetséges!

Már megint itt a nátha? A vizes orrfolyással, orrdugulással járó, kellemetlen állapotot többféle tünetegyüttes is jellemezheti, a homeopátia pedig a tüneteknek megfelelő hatóanyagokkal segítheti a mielőbbi gyógyulást. Szakértőnk: Dr. Várady Hortenzia homeopata orvos Tovább »

Homeopátia szülés előtt: Eddig eszedbe ne jusson alkalmazni!

36. betöltött hét előtt semmilyen szüléskönnyítő szert nem célszerű szedni, mivel nem célszerű a méhszáj állapotának korai befolyásolása. Részlet a 2011. január 31-i élő adásból. Tisztelt Doktornő! 34 hetes kismama vagyok. Kolléganőim látogatásuk alkalmával hoztak ajándékba homeopátiás szereket, mondván ezek a könnyebb szülést segítik. Tisztában vagyok vele, hogy jók a készítmények, viszont nem szeretném felelőtlenül szedni, ezért kérem a segítségét... Tovább »

Stroke utánkezelés – ezt ajánlja a homeopátiás orvoslás

Az agyi érkatasztrófák gyógyulásában fontos a vérömlenyek felszívódása. Az árnika hatóanyaga jótékonyan segítheti ezt a folyamatot. Részlet a 2011. január 31-i élő adásból. Gesztenye írta: egyik ismerősömnek Stroke-ja volt, 30 éves nő. Belehúzott, jelenleg három héttel később a baloldala le van bénulva és akkor itten ezt nem tudom elolvasni, mert itten számok vannak. Van-e valamilyen homeopátiás lehetőség a gyorsabb rehabilitáció... Tovább »

Így működik a homeopátiás oltáskivezetés

Ha egy kisgyermeknek meghatározott homeopátiás alkati szere van, és visszatérnek a tünetei, nem biztos hogy megfelelően lett kiválasztva az alkati szer. Az oltáskivezetésben az úgynevezett nozódák segíthetnek. Részlet a 2011. január 31-i élő adásból. Tisztelt doktornő! Öt és féléves kislányomnál biorezonanciával többféle allergiát állapítottak meg, ezt megelőzően prikteszttel is. A hiperérzékenység okaként a Tetanusz és a Diftéria oltást jelölte meg... Tovább »

Visszatérő köhögés: Bajban az immunrendszer?

A visszatérő lázmentes hörghurutot, illetve a köhögéses maradványtüneteket elhúzódó krónikus betegségként kezeli a homeopátia magas hígítású alkati szerrel. Részlet a 2011. január 31-i élő adásból. leírás alattSzakértőnk: Dr. Várady Hortenzia, homeopata orvos Tovább »

Letapadt váladék a torokban – segít a homeopátia

A torokban letapadt váladék származhat a kár a garatból is, de ha nagyon hosszú ideje fennáll a panasz, akkor lelki okokat is kell keresni a háttérben. Részlet a 2011. január 31-i élő adásból. Tisztelt doktornő! Kilenc éves fiam azt mondja, hogy úgy érzi, a torkán elég mélyen le van tapadva a váladék. Próbálná kiköpni, de nem jön. Ez a dolog... Tovább »

Tünet nélkül nem gyógyít a homeopátia