Címke: fájdalom

kep13

Meddig tűrjük el a fájdalmat?

Az emberek fájdalomtűrő képessége nagyon különböző. A daganatos betegek fájdalomcsillapítása különösen fontos, akár tapaszok segítségével is, amelyek nagyon hatásosak és kevés a mellékhatásuk; a betegnek nem kell attól tartania, hogy kábult lesz. Szakértőnk: Dr. Oláh Ilona belgyógyász, háziorvos Tovább »

kep6

Elkerülhető-e a fájdalom műtéti beavatkozások után?

Műtét után sok esetben jelentkezik fájdalom. Ezt műtét után azonnal csillapítják, de ha ez az állapot később is fennáll, muszáj további fájdalomcsillapítást alkalmazni. Erre számos lehetőség kínálkozik. Szakértőnk: Dr. Oláh Ilona belgyógyász, háziorvos Tovább »

dstrsssdsdnsss

Fájdalomküszöb: mindenkinél más!

A fájdalomtűrő képesség akár nemzetenként is eltérhet. Egyes elméletek szerint az egyén személyiségtípusától is függ, hogy mennyire képes elnyomni magában a fájdalomérzetet. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »

izuletigyull_mozgkorl

Ízületi panaszok – megoldás az interneten?

Az internetet böngészve számos megoldást találhatunk akár ugyanarra a betegségre. Ezeket az "egészségügyi fortélyokat" szoktuk házi praktikákként emlegetni. Érdemes azonban belegondolni, hogy meddig mehetünk el ezen eszközök próbálgatásával, és mikor érdemes szakemberhez fordulni. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »

fajd1

Meddig érdemes tűrni a fájdalmat?

Bizonyos esetekben indokolt lehet az otthoni fájdalomcsillapítás, azonban a szakember bevonása is jó megoldásnak bizonyulhat, hiszen nem tudhatjuk pontosan, mi áll egy-egy hirtelen jelentkező erős fájdalom hátterében. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »

dntsmtflwll

A fájdalom nem játék: ne feszítsd túl a húrt!

Nem biztos, hogy sokáig érdemes házi praktikákkal enyhíteni a hosszan tartó, erős fájdalmat. Már csak azért is a legjobb megoldás mihamarabb orvoshoz fordulni, mivel nem tudhatjuk, mi állhat egy-egy fájdalom hátterében. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »

Woman Squeezing her Temples

Szükséges rossz: ebben segíthet minket a fájdalom

A szervezetünkben fellépő fájdalom nem más, mint egyfajta riadójel. Ez figyelmeztet minket arra, hogy valami bajunk lehet, ami miatt orvoshoz kell fordulnunk, vagy hogy testi épségünk veszélyben forog. Vannak, akik nem éreznek fájdalmat, de az életük ettől korántsem egyszerűbb. Épp ellenkezőleg: ők nem tudnak hatékonyan védekezni a negatív hatások ellen. A tartós fájdalom azonban már rontja az életminőséget. Szakértőnk: Dr.... Tovább »