Címke: dr

domboroczki_zsolt_ok

Dr. Domboróczki Zsolt

Dr. Domboróczki Zsolt belgyógyász, diabetológus főorvos Szent Lázár Megyei Kórház, Salgótarján Markhot Ferenc Oktatókórház, Eger Vasútegészségügyi Rendelőintézet, Miskolc Diabetológiai Magánrendelés, Eger E-mail: drdzs@freemail.hu Tovább »

vass_viktor

Dr. Vass Viktor

Dr. Vass Viktor belgyógyász, diabetológus Budapest, 11., 16., 20. kerület Diabetológai Szakrendelő Tel.: 70/450-8040 E-mail: vassviktor@yahoo.com Tovább »

gyulladas tunetei

Ez a gyulladás 5 tünete

A testrészek sérülésekor az ott lévő szövetek, sejtek szétesnek, aminek következményeként gyulladási folyamat indul be. Ez a bőr pirosságával jár együtt. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »

4.1.1

Kificamított boka: ennyi idő kell a gyógyuláshoz

Kificamított boka esetén, amikor az ízületi fej kiugrik a helyéről, ficamról beszélünk, aminek a gyógyulási ideje körülbelül 8 hét. Hasonló sérülés érheti a vállat, a kezet és a bokát is. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »

bemelegites

Sport: ezért fontos a bemelegítés

Izomhúzódás akkor fordulhat elő, ha túl gyorsan végzünk egy mozdulatot sportolás közben. Ez megelőzhető, ha nem marad el a bemelegítés és a sportolás után végzett nyújtás. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »

rprblm

Fülgyulladás: ekkor már műteni kell

A láz, a nátha és a tapintható nyirokcsomók fájdalma a heveny fülgyulladás esetén árulkodó tünetek. Érdemes mielőbb kezeltetni a problémát, mivel tovább terjedése miatt műtétre is sor kerülhet. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »

dntsmtflwll

Fejfájás, ami egy hétig is eltarthat

A tenziós fejfájás enyhe vagy középsúlyos fájdalommal jár, leginkább a homlokon jelentkezik, és szerencsére a fájdalomcsillapítókra jól reagál. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »

migraine

Innen tudhatod, hogy migréned van

Rohamokban, erős fájdalommal jelentkezik a migrén - havonta akár több alkalommal. Közeledtét különböző zsibbadások jelezhetik, de akár úgynevezett auralátás is kialakulhat. Szakértőnk: Dr. Szélvári Ágnes háziorvos Tovább »