Címke: dr

menedzserbetegseg

Szer a rohanó világ betegségei ellen

Egyre kevesebb az olyan munkahely, ahol nem kell pörögni, nincs hajtás. Az úgynevezett menedzserbetegségek már nem csupán a vezetőket fenyegetik, ugyanis alapvető elvárás már minden munkavállalótól, hogy maximális fordulatszámon végezze a munkáját. Ebben a világban a stressz nem ritka látogató, hanem állandó "vendég"! Szakértőnk: Dr. Sebő Zsuzsanna gyermekgyógyász-homeopata Tovább »

osz_ok

Köhögés: az ősz hozadéka?

A hideg idővel együtt érkeznek a betegségek is. A legtöbb köhögéssel jár, és rendkívül zavaró tud lenni. Ha száraz, ha váladékos: biztos lehetsz benne, hogy találsz rá homeopátiás megoldást. Szakértőnk: Dr. Sebő Zsuzsanna gyermekgyógyász, homeopata, a Komplementer Medicina Szakmai Kollégium tagja Tovább »

thrtpnn

Ha elment a hangod, ez segíthet rajtad

Égő fájdalmat érezhetünk a torkunkban, amikor rekedtség kínoz. Ekkor még a beszéd is megerőltetőnek tűnik. Egy másik kellemetlen tünet, ha már reggel úgy ébredünk, hogy elment a hangunk. Ezeken az állapotokon segíthetnek a természetből vett szerek. Szakértőnk: Dr. Sebő Zsuzsanna gyermekgyógyász, homeopata Tovább »

skd242075sdc

Szédülsz, hányingered van? Ez segíthet

A szédülés olykor remegéssel, hányingerrel is együtt járhat. A háttérben sok esetben vírus áll, amellyel a hagyományos orvoslás foglalkozik, de a szédülés gyors megszüntetésében a természetes megoldások járnak élen. Szakértőnk: Dr. Sebő Zsuzsanna gyermekgyógyász főorvos, homeopata Tovább »

babycryin

Fogzik a baba? Így enyhítsd a fájdalmát!

Akinek fáj a foga, az általában nyűgös hangulatban van. Nincs ez másként a kisbabáknál sem fogzás idején. A hirtelen fellépő kellemetlen tünetek természetes módon is csillapíthatóak. Szakértőnk: Dr. Sebő Zsuzsanna, gyermekgyógyász, homeopata, a Komplementer Medicina Szakmai Kollégium tagja Tovább »