Címke: daganatos megbetegedések

Félelem a daganat kiújulásától: Segít az egészséges életmód?

Az egészséges életmódot, a pozitív gondolkozást receptre kellene felírni az embereknek, ám ez a szemlélet alapvetően még nem biztosítja a betegségektől mentes életet. Daganateltávolító műtét után természetesen nagyon fontos, de a kockázatokkal nem árt azért tisztában lenni - véli Dr. Szántó István, onkológus. Részlet a 2011. május 17-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Szántó István, belgyógyász, onkológus Tovább »

Veszély a korsó mélyén: Így okoz gyomorrákot a sör

A jó idő beköszöntével az ember óhatatlanul is jobban kívánja a hűsítő nedűket. Pedig ha tudnák, hogy az egyik legnépszerűbb hűsítő mire képes, akkor talán óvatosabban kortyolnák a folyékony kenyeret. Persze itt is a mennyiségen van a hangsúly. Dr. Szántó István szerint napi 6-12 korsó a halálos dózis. Részlet a 2011. május 17-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Szántó István, belgyógyász, onkológus Tovább »

Szorongás és hasnyálmirigyrák: Van öszefüggés?

A tévhitekkel, félinformációkkal rendszeresen megrettentenek minket az ismerősök. Az elfojtástól kialakuló hasnyálmirigyrák is ilyen. Dr. Szántó István onkológus megnyugtat mindenkit: ez a mendemonda nem valós! Részlet a 2011. május 17-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Szántó István, belgyógyász, onkológus Tovább »

Dr. Szántó: A rák öröklődéséről ennyit érdemes tudni

Nem törvényszerű, hogy daganatos betegségek egyenes ágon öröklődnek. Ettől félni felesleges - véli Dr. Szántó István, onkológus. Inkább fókuszáljunk az élet szép dolgaira! Részlet a 2011. május 17-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Szántó István, belgyógyász, onkológus Tovább »

Ritka, de létezik: Mellrák férfiaknál

A ritka betegségek legfőbb tulajdonsága, hogy ritkák. Ettől persze még előfordulnak! Ilyen a férfi emlőrák is. Dr. Szántó István hangsúlyozza, hogy előfordulásának elenyésző volta miatt azért nem szabad félvállról venni a jól kitapintható, fájdalmatlan csomókat a férfi emlőben. Részlet a 2011. május 17-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Szántó István, belgyógyász, onkológus Tovább »

Dr. Szántó: Nem tévhit, az alkohol rákot okoz!

Felmérések bebizonyították, hogy a rendszeres alkoholfogyasztás daganatos betegségek kialakulásához vezet. A férfiak 10, a nők 3%-a lesz rákos az alkoholtól. Részlet a 2011. május 17-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Szántó István, belgyógyász, onkológus Tovább »

76371_brstcncrclls.jpg

Meglepő felfedezés: eperrel a rák ellen!

Kínában hihetetlen felfedezést tettek. A rákot megelőző állapotban epret etettek emberekkel, ezzel pedig visszaszorították a nyelőcsőrák kialakulását. Szövettani bizonyítékok is vannak rá! Szakértőnk: Dr. Szántó István belgyógyász, onkológus Tovább »

Dr. Szántó: Csak a hagyományos orvoslásban hiszek

Dr. Szántó István nem hisz a természetfeletti erőkben, pláne a daganatos betegségek kezelésében, és véleményét nem rejti véka alá. Részlet a 2011. május 17-i élő adásból.Szakértőnk: Dr. Szántó István, belgyógyász, onkológus Tovább »

Rák: Az áttétképződés törvényszerűségei