Allergiás, asztmás, gyakran beteg? Van megoldás!

Befulladok, ég, viszket, könnyezik a szemem, folyik az orrom! Ezeket kínzó tüneteket csak az ismeri, aki kruppos, allergiás, vagy asztmás. Félelmetes érzés, mikor a levegő nem jut be a tüdőbe. Mivel levegő nélkül legfeljebb két percet lehet kibírni, az asztmás vagy allergiás roham egyértelműen halálfélelemmel párosul. Hogy mit lehet tenni, hogy elkerüljük e nagyon kellemetlen tüneteket, arról Dr. Tóth László fül-orr-gégész főorvossal beszélgettünk, aki több orvossal a Sportkórházban és egyéb megyei INDISO-SPELEO központokban az asztmás, allergiás gyerekek és felnőttek gyógyulását segíti. Mely megbetegedések esetén javallott az INDISO SPELEO kúra alkalmazása? A légúti gyulladásos betegségeket (asztma, hörghurut, allergia, szénanátha, légcsőhurut, krupp, arcüreggyulladás stb.) előzi meg és kezeli magas hatásfokkal. Megszünteti a gyulladást, antibakteriális hatása van, köpetet old és erősíti az immunrendszert, vagyis visszaállítja az egészséges állapotokat. A terápia eredményeképp javul a légzés, a légzésfunkció, a szervezet ellenállóbb lesz, kitisztul az akár erős dohányos tüdő is. A kifejezetten asztmás, kruppos problémákkal küzdők esetében megszűnik a görcsöt, köhögést kiváltó gyulladás, megszűnnek a rohamok. Allergiás panaszok esetén normalizálódik a vérben - az egyébként az allergiás tüneteket kiváltó - IgE- és hisztamin-szint, szénanáthásoknál lényegesen javul az orrlégzés, megszűnik az orrnyálka duzzanat. Az INDISO terápia hatékonysága különösen kimagasló: a tüdőgyógyász és fül-orr-gégész kollégiumok is támogatják alternatív megoldásként. Nemzetközi kutatások megállapították, hogy a felnőtteknél 88-90, gyermekeknél 90-96 százalékban értek el jelentős javulást. Mennyi idő múlva érezhető javulás? Minden egyes eset egyedi, a páciens állapota, élet körülményei, környezete jelentős befolyást gyakorolnak a betegségre és a gyógyulásra. Krónikus esetben ajánlott a terápia ismétlése, amelynek eredményeképp - általánosan – 90 százalékban elérhető a teljes tünetmentes gyógyulás. Az INDISO- SPELEO terápiát szigorú orvosi vizsgálat előzi meg. Egy teljes kúra 10 vagy 20 kezelési alkalomból áll, függően a betegség krónikusságától, illetve a kezelés céljától. Mi a különbség a sóbarlang és a sóbánya között? A sóbarlangokban és a sószobákban a páratartalom 90-95, míg a sóbányákban csupán 35-40 százalékos, vagyis a levegő száraz. Hogyan működik az INDISO-SPELEO ISAG berendezés, vagyis az eredeti sóbánya hatása azonos-e a szobában előidézet klímával? Gyógyhatás tekintetében nincs különbség, viszont itt sokkal kellemesebb a környezet és kényelmesebb a kezelés kivitelezése. A speciális hatóanyag bekerül az INDISO-gépbe, ami azt rendkívül finom méretben szórja szét szárazon a légtérbe. A sót tehát nem párologtatjuk, így légzés közben nem tapad a nyálkahártyára, a hatóanyag szabad útja biztosítva van egészen a legkisebb hörgőcskékig. További információ és időpont egyeztetés: INDISO Kft. INDISO-SPELEO KÖZPONT: Országos Sportegészségügyi Intézet (Sportkórház) 1123. Budapest, Alkotás u. 48. Tel/ Fax: +36/1/789-8270 Mobil: 06 70 317 6959 www.indiso.eu, info@indiso.eu További INDISO SPELEO KLINIKÁK budapesti, illetve vidéki megyei kórházakban és egészségügyi intézetekben: www.indiso.eu