Természetes megoldások rovarcsípésekre, sérülésekre, egyéb nyári gondokra! *

Miért van egyre több allergiás reakció a rovarcsípésekre?

A méreganyagok és a rovarok testváladéka gyakran okoz allergiás tüneteket, főleg kisgyermekeknél, az ő esetükben ugyanis még nem tökéletes az immunrendszer válasza. Magyarországon mintegy 44 szúnyogfaj él, közülük csak néhány szívja emlősök vérét. 2012-ben komoly pánikot keltett a szúnyoghálón is átbújni képes lepkeszúnyog – ez azonban egy légyféle.

Helyi allergiás reakciót leggyakrabban a méh a hangya, a darázs és a szúnyog csípése okoz. Ma már sokan allergiásak pollenekre, ezért nyáron jellemző, hogy a hisztamin-szint a vérben magasabb, így érzékenyebben reagálhatnak a csípésekre is. A helyi allergiás reakció kezelésére kiválóan alkalmas a DAPIS gél. Hatóanyagai a csípésekre a monokomponensű homeopátiás szerként is alkalmazott Apismellifica és Ledumpallustre. A gél nem tartalmaz parabént és illatanyagokat. Előnye, hogy a csípésekre alkalmazott egyéb készítményekkel szemben NEM FÉNYÉRZÉKENYÍTI a bőrt, és kisgyermekek (3 év fölött), várandós és szoptatós édesanyák is alkalmazhatják. Erős reakció esetén külsőleg kenjük a csípést DAPIS géllel, belsőleg adjunk:

Apismellifica + Histaminum alapanyagból készült homeopátiás golyócskákat, tízpercenként. Mindkét homeopátiás szer gátolja a hisztamin felszabadulását a vérben. A két szer kombinációja vízben oldva kis csecsemőknek is adható. Közepes (15 CH, 30 CH) potenciában javasolt.

Kék foltok? Enyhítsük gyorsan, természetesen!

Sérülések, kék foltok, izomfájdalmak, húzódások, zúzódások, esetleg műtéti utókezelés, gipszlevétel esetén hasonlóan jó, és biztonságosan alkalmazható kombináció az Árnigél gél külsőleg+ Arnicamontana alapanyagból készült homeopátiás golyócska belsőleg. A hegyi árnika (Arnicamontana) gyógynövény 150-féle hatóanyagot tartalmazó, a sérülésekre egyik legrégebben alkalmazott fitoterápiás megoldás. Szövetregeneráló hatását évszázadok óta ismerik. Belsőleg csak homeopátiás formában alkalmazható. Az ÁRNIGÉL – árnika tartalmú fitoterápiás gél, véraláfutás, zúzódás, izomfáradtság kezelésére. Gyulladás és helyi fájdalomcsillapító, szövetregeneráló, bőrnyugtató, hámregeneráló hatású.

Allergia – általánosan

Kismamáknál, gyerekeknél, fontos kérdés lehet az allergia természetes kezelése, mert a gyógyszerek sokszor nem javasoltak. Egy általános, homeopátiás előképzettséget nem igénylő javaslat, amellyel csökkenthetjük, vagy enyhe esetben el is hagyhatjuk a hagyományos gyógyszereket: Coryzalia tabletta+ Histaminum alapanyagú homeopátiás golyócska. Tovább fokozhatjuk a hatást, ha a fenti két szert kiegészítjük az allergénből készült monokomponensű homeopátiás szerrel:
Pollenekből készül: Pollens Parlagfűből: Ambrosia
A szerek napi 2-3 alkalommal, erős allergia esetén félóránként vagy értelemszerűen javulásig szedhetők.

Nyár van – itt az utazás ideje!

Utazási betegség, tengeri betegség, émelygés megelőzésére és kezelésére bevált gyógyszer a Cocculine tabletta! Várandósok és kisgyermekek is szedhetik!

* hirdetés